Thursday, January 28, 2010

Foto Keluarga Besar Haji Rosli Bahagian 1


Assalammualaikum.

Sebagaimana yang dijanjikan pada kesempatan kali ini, saya paparkan beberapa keping foto eksklusif yang dalam koleksi saya, untuk tatapan saudara-mara. Foto-foto ini adalah foto lama yang kusam dan hilang warna dan telah saya cantikkan semula.

Semoga anda seronok menatapnya, khususnya anak-anak kemenakan saya. Kebanyakan foto telah diambil semasa mereka masih kecil, ketika bersama keluarga termasuk bersama atuk Haji Rosli dan nenek Hajjah Nurniah.

Turut terdapat dalam koleksi ini adalah foto Allahyarham dan allahyarhamah abang Mawardi, kak Rosma, bang Mohd Noor dan bang Powdzi.

Jika anda turut mempunyai foto-foto yang lain dan ingin dimuatkan dalam blog ini, silalah kirimkan kepada saya melaui e-mail.

Bahagian kedua foto-foto ini akan dimuatkan pada kesempatan akan datang.

Jumpa lagi.


Gambar eksklusif mengunjungi makam bonda Norlela dan Bonda Ramlah di Masjid Tanah.
Kelihatan dari kiri Shahril, Mohd Zin, Kak Izi, Sudirman, ayahanda Haji Rosli,
kak Rosma,
abang Jasmi dan abang Maward
i.

Saat paling manis. Bonda Norniah di kelilingi cucu-cucu dan cicit-cicitnya.

Foto perkahwinan Oka di Induring Kapau. Kelihatan Hj Jasmi, Pak Long Kamu,
pasangan mempelai (marapulai), Nyek Bongsu dan Tek Achen.


Mengunjungi makam ayahanda di Brunei. Dari kiri,Yessi, kak Norma, along Ina,
Bactiar, Shira, Wani,Suwarni, Nisa, Maya


Sebahagian Cucu-cicit Maah-Kari Dawi dari jaluran Hj Rosli-Bonda Norlela

Foto selepas majlis perkahwinan Roslinah-Md Zin. Dari kiri belakang, Lina, Mohd Powdzi.
Sudirman, Mohd Zin, Mhd Damanhuri. Tengah, isteri Powdzi (Gadis), Laini, Nurmina, Roslinah,
Roslaini,
Zul, isteri Mhd Damanhuri (Kak Halimah).
Hadapan, ayahanda Hj Rosli, Bonda Norniah, Ratnasari , Mohamad.


Foto diambil di Brunei. Belakang kiri, Nurmina, Halim, isteri Hj jasmi (Kak Marlina),
Suwarni, Roslinah, Kak Ermina. Hadapan Abang Hj Jasmi, Sudirman, Arif,
Ermi Kecil, Ernie Besar, Sharil dan suami Ermina (Bang Pengiran Yasin).


Khas untuk sahabat baik saya Nurashikin bin Yahya (UM) di UPM. Foto saya sekeluarga.
Dari kiri Wani, saya, Arin, isteri Riswati dan Nisa.
Gambar terbaharu masih belum
available.
Gambar tahun 1991. Terima kasih atas ingatan.

Di Brunei. Dari kiri Abang Jasmi, ayah, Abang Pengeran Yasin, Sudirman,
Abang Mawardi dan Nizam.


Foto eksklusif perkahwinan Kak Izi dan abang Waras di Induring Kapau.


No comments: